خداوندا...
نادانی دیروز ، شادی امروزم را گرفت !
نادانی امروزم را بگیر تا شادی فردایم را از دست ندهم …

 

 

تو دنیای من هیچکسی جز تو نیست

منم با یه خونه یه دونه اتاق

همه صورتم خیسه گریه ست بزار

همین جوری تاریک بمونه اتاق

 

از این خونه لعنتی خسته ام

من افسردم از وقتی عاشق شدم

جای زندگی توی آغوش تو

دارم زندگی میکنم با خودم

 

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم که درکم کنه

من عاشق شدم عاشق اون کسی

که هر لحظه تونست ترکم کنه

 

من عاشق شدم عاشق اون کسی

که اصلا نمیدونه چی میکشم

کسی که به من بی توجه شده

که حتی نمیفهمه دلتنگشم

 

از این خونه ساکت و این اتاق

از اینکه بهش خیلی وابسته ام

از این حس تنهایی لعنتی

از اینکه نفس میکشم خسته ام

 

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم که درکم کنه

من عاشق شدم عاشق اون کسی

که هر لحظه تونست ترکم کنه

 

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: